vineri, 17 mai 2019

Reprezentarea Cognitivã nerecunoscută

Reprezentarea sexuală. Din analiză reiese că lumea obișnuită nu înțelege clar ce naiba este sau înseamnă noțiumea asta numită reprezentare !Și deși cei mai mulți oameni nu pricep ce înseamnă reprezentarea o utilizează mereu (deseori)anapoda! Așa de pildă reprezenarea unui sentiment de dragoste între doi oameni,adulți, este descrisă ca o relație de iubire deși este una bazată pe sex! Cei doi sunt numiți îndrăgostiți și da' desigur, se comentează asta ,uneori, aprobator și alteori dezaprobator ! Prietenii, amiciii ca și cunoscuții îi urmăresc și îi chestionează, cu evidentă ironie sau chiar râzând,îi întreabă când se căsătoresc surprinzându-i într-un mod neplăcut!Amândoi se simt stânjeniți și rușinați!"La naiba,relația noastră e doar sex ,de ce dracu vã interesează?Cine naiba a vorbit despre căsătorie?Da'voi nu aveți altă treabă ,decât să ne urmăriți pe noi?Poate întârzi la serviciu?Ca să fac asta ?Să răspund la niște aberații ? Nu mă simt obligat să răspund la aiureli de-astea!Întrebări nemilioase sau indiscrete ca la anchetă!O să -mi caut alți prieteni !"Așa răspund când unul când celălalt! Avem nevoie de o școală specială pentru a înțelege reprezentarea ca un proces cognitiv?Spun asta întrucât în funcție de modul în care asimilezi o noțiune tot așa ți-o și reprezinți! Astfel în funcție de cum îmi reprezint tot așa îl voi și practica! Dacă îmi reprezint sexul violent ,ca un atac violent asupra "obiectului dorit" tot așa o să -l și practic!Asta pânã când altcineva mã oprește și atenție ,mã convinge de contrariu!Pentru că dacă am fost oprit odatã nu înseamnă că mi-am însușit reprezentarea sexualã altfel decât o învățasem!Mai ales cã reprezentarea violentă învățată și exersatã mi-a intrat în reflex! La fel și reprezentarea violenței verbale dacă ți-o reprezinți doar când cineva țipă tare,esti tot neinstruit! Violența verbală si în pauze țipete și urlete chiar trâmbițată și publică repetată și repetabilă manifestată și descărcată pe străzi în România exprimată cu furie de unii cetățeni români împotriva altor cetățeni !
Deci Violența este astfel oficializată în România de securiști! Legitimizarea violenței prin contagiune!
La fel de pe stânga pe dreapta și pe ambele părți!
Fragment din Reprezentarea sexualã în Principiul Realitãții.
Va Urma
Gerge Voinea
17 mai 2019,Constanța,România
Vezi și :
"www.principiulnirvana.
blogspot.com"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu